Juramantul

Un imparat a facut intr-o zi un juramant solemn:

– Eu ii voi cuceri pe toti dusmanii mei si ii voi alunga din imparatia mea.

Ceva vreme mai tarzi, supusii sai il vazura cu uimire pe imparat la brat plimbandu-se prin gradinile sale cu cei mai mari dusmani ai sai, razand si glumind cu ei.

-Dar… il intreba mirat unul dintre curtenii sai, nu ai jurat tu ca ii vei alunga din imparatia ta pe toti dusmanii?

-De fapt asta am si facut, raspunse imparatul..i-am transformat pe toti in prieteni.

A Gathering of Friends
Eustache Le Sueur A Gathering of Friends Painting

3 gânduri despre &8222;Juramantul&8221;

Lasă un răspuns

