Blogul unui om

Învățătorul îi spuse discipolului o pildă:
– Stejarului îi plăcea să se laude în fața ierbii: ”Eu sunt cel mai puternic din această poiană. Pe tine te calcă toată lumea în picioare, pe când eu sunt atât de viguros și de tare încât nimeni nu-mi poate face niciun rău”. Iarba îl asculta în tăcere. Într-o zi, o furtună puternică se abătu asupra lor. Iarba, cu ușurință, se apleca sub vânt și furtuna nu reuși să-i smulgă nici măcar un fir. În schimb, stejarul pierdu o mulțime de crengi și se despică până la jumătate… Deci, ține minte, flexibilitatea este mai importantă decât tăria.
– Am înțeles, învățătorul meu.
– Acum, ascultă continuarea! Iarba i se lăuda stejarului: ”Eu sunt cea mai puternică. Pe tine, furtuna aproape că te-a distrus, pe când mie nu a putut să-mi facă absolut nimic. Flexibilitatea mă face mai puternică decât tine”. Stejarul o asculta în…

Vezi articol original 79 de cuvinte mai mult

Lasă un răspuns

