Invata-ma sa iubesc

Lupta pentru visele tale

Imagine

 

Sa nu ai pretentia sa stiu tot de la inceput. Totul se invata in timp. Oamenii vin si pleaca. Sentimentele adevarate raman acolo. Am trecut prin multe si inca mai am de invatat. Invata-ma sa iubesc! Nu vreau fluturi in stomac. Vreau sa imi tremure picioarele atunci cand te vad, sa imi bata inima atat de tare incat sa imi sara din piept, sa ard de dorinta sa te sarut, sa iti sar in brate ca un copil, sa zambesc numai cand aud numele tau. Invata-ma sa cred in mine, sa cred in noi. Invata-ma sa scap de orgoliu. Invata-ma ca 1+1 nu fac 2, ci un intreg. Nu ma invata cum sa scap de defecte, ci accepta-ma asa cum sunt. Nimeni nu e perfect. Nu vreau sa ma certi atunci cand gresesc, ci vreau sa ma intelegi. Invata-ma sa am rabdare, caci totul necesita timp. Invata-ma sa las…

Vezi articol original 33 de cuvinte mai mult

Lasă un răspuns

