J’adore

tumblr_m86h58ZCAC1qg8ajio1_500

tumblr_mhg2iq45Tx1qkj1euo1_500

„Pick Me. Choose Me. Love Me.”-Grey’s Anatomy

3 gânduri despre &8222;J’adore&8221;

  1. Nu stiu de ce am eu parerea asta, ideile astea preconcepute, dar dintotdeauna am fost de parere ca rosul atrage pasiunea, valtoarea dragostei. Postul asta exact asta imi inspira.. 🙂

    • …iar eu nu pot decat sa iti sustin opinia intrutotul! Cu adevarat rosul e culoarea pasiunii si a seductiei , poate chiar si cea care descrie cel mai bine feminitatea! 😀

Lasă un răspuns

