Nu mi se intampla des sa tremur. Nu de emotie.

Iar tu, creatura lipsita de vointa ce obisnuiai sa fii exemplu de asa nu pentru mine, acum faci sa imi tresara inima. Sa fie distanta de vina?Imi e dor de tine, de noi si nu imi e rusine sa o recunosc, Nu tie. Cu tine pot fi eu. In toata plinatatea cuvantului EU. Si credeam ca sufar stii?:)))) Acum rad, din suflet rad. Cine a zis ca viata e precum un roller coaster, avea dreptate. Amalgama de sentimente ce se revolta in interiorul meu ti’o datorez tie. Da tie, ai auzit bine.  Tu ma cunosti mai bine ca oricine.

Chiar imi pare rau ca am fost atata vreme suparata pe tine, fara motiv. Dar asa sunt eu ambitioasa, Si orgolioasa, Asta sunt. Si tu nu ai incercat vreodata sa ma schimbi, ca altii. Altii nu mai sunt langa mine. Tu nu mai esti fizic, ai plecat dar iti simt inima asa de aproape ca imi e si frica. Imi e dor de tine suflet curat,vorbesc de un dor exterior, nu interior, nu stiu cum sa.mi explic.Precum Ana Blandiana separ timpul exterior de cel interior, pentru mine o viata traita cu adevarat inseamna acele momente rare in care inima imi bate atat de tare incat chiar zic ca o s fac un infart. Ei, astaseara am fost in coma. De 2 ori.

Dar eu nu sunt om care sa sufar. Pur si simplu nu vreau. si deci nu sufar. Da e o chestie ciudata cu daca vrei,poti. Nu, nu poti orice dar poti sa incerci orice. Chiar si sa mori si dupa sa invii. Asta am facut eu. Recunosc, a fost cineva acolo sa ma readuca la viata. Si pentru asta ii multumesc.

Avem secrete pe care nu le impartasim altora pentru ca ar fi ca si cum am incalca un ritual sacru, fiecare conversatie cu tine ma face sa tresar, ma trezesc zambind si nu stiu de ce. Rad singura. Da suflete, inima imi rade, nici tie nu iti vine sa crezi?

Mai imi pare rau pentru ceva: ca am adus pe alta persoana in locul nostru de joaca, unde obisnuiam sa ne dam pe leagan. Dar stai linistit, nu a stat mult. Nu stia sa se dea in leagan, auzi..haha. Ce suflet o fi avand cel ce nu ii place sau spune ca nu stie sa se dea in leagan? Am vrut sa incerc. Pentru ca tu ai plecat. Si nu ti.ai luat ramas bun. Am vrut sa te pedepsesc incercand s t inlocuiesc. Bineinteles ca nu a mers. Da copilaresc. Stiu. Invat inca,da?

gary-pepper-nicole-warne-menorca-61

Lasă un răspuns

