Atentie-infarct !

Trezire divina

Este foarte bine de știut!!!

Câtă lume cunoașteți care spune că nu vrea să bea nimic înainte de culcare pentru că pe urmă trebuie să se trezească de foarte multe ori în timpul nopții?!

Infarctul și apa – N-am știut nimic din toate astea…
Interesant…

Și mai e ceva ce n-am știut…
Mi-am întrebat doctorul de ce oamenii urinează atât de mult în timpul nopții?
Răspunsul medicului meu cardiolog a fost: gravitatea ține apa în partea mai inferioară a corpului când stai în picioare (picioarele se umflă). Când ești culcat și partea inferioară a corpului (picioarele și restul) sunt la nivelul rinichilor și atunci rinichii mută apa pentru că e mai ușor.
Asta se leagă de ultima afirmație. Știam că e nevoie de o cantitate minimă de apă pentru a spăla toxinele din corpul tău, dar ce a fost pentru mine nou a fost faptul care este timpul corect de…

Vezi articol original 493 de cuvinte mai mult

Lasă un răspuns

