Asta îmi e firea.

Part time lover...

scorpion-and-the-frog

Un scorpion surprins de o revărsare își caută scăparea rugând o broască țestoasă să-l salveze de la înec:

– Te rog, salvează-mă, ia-mă în spinare, nu mă lăsa să mă înec!

– Să te iau în spinare?! În niciun caz! Dacă te iau în spinare mă vei înțepa și voi muri.

– Nu te voi înțepa, îți jur! Nu știu să înot, iar dacă te înțep, cu siguranță mă voi îneca.

Convinsă de cuvintele scorpionului și nedorind să lase o vietate să piară, broasca acceptă ca scorpionul să se urce în spatele ei. Nu foarte departe de mal și de salvare, broasca simți cum acul scorpionului o înțeapă și veninul îi pătrunde în trup:

– Ce faci? Ești nebun? Acum vom muri amândoi!

–  Asta îmi e firea, îi răspunse scorpionul înainte de a fi înghițit de ape.

– ”origine necunoscută”.

Vezi articol original

Lasă un răspuns

