Femeia

54755a40fe4af9645932433dc7cae0a8  58215_488447851219558_1904441552_n

2 gânduri despre &8222;Femeia&8221;

  1. oamenii se grăbesc… așa și eu. mie nu-mi place chirilă, nici ca om, nici ca actor, interpret sau compozitor. cu atât mai puțin ca scriitor. e fals, îndeajuns cât să fie comercial… am avut ocazia să stau la masă cu el, să-l ascult, să-i pun chiar și o întrebare… nu mai spun că am fost la enșpe concerte pe lista cărora minunata trupă se număra… s-au schimbat mult… în primul rând ca oameni… îmi cer scuze dacă…comentariul meu te va deranja….dar… eu consider că el a dat tonul la distrugerea vămii…

    • Cum sa ma deranjeze? Din contra iti multumesc pentru vizita si pentru comentariu, asta si este rolul blogului, de a impartasi pareri, de a demonstra ca fiecare e liber sa creada, sa interpreteze ce si cum vrea. Eu nu i-am citit cartea insa am gasit interesante pasajele acestea online, nu am avut sansa de a-l intalni personal de aceea nu judec dupa aparente. Eu cred ca fiecare are felul lui de a se exprima si poate Chirila o face intr-un mod flegmatic dar imi amintesc un post de pe blogul lui citit cu ceva timp in urma care a reusit sa imi atraga atentia si sa ma faca sa-l citesc pana la final.. nu multi pot face asta.Multumesc pentru vizita, o zi buna🙂

Lasă un răspuns

