EA

Vezi tu, n-aş putea niciodată să-ţi explic cum era ea.O am şi astăzi în minte şi în suflet, o văd când închid ochii, o simt mereu când respir, e în permanenţă cu mine, imi curge prin vene. Dar să îţi descriu ţie cum era, nu pot. Cuvintele m-ar limita…Rămâneai buimac numai privind-o şi nu ştiai ce ai în faţa ta: un copil slab şi innocent sau o femeie în toată firea, nu ştiai ce ai vrea să-i faci, să o iei în braţe şi să o protejezi sau să rupi hainele de pe ea? Avea cel mai frumos zâmbet şi nu ştiu alţii ce au văzut la ea, dar eu de ochii ei trişti m-am îndrăgostit. Era o contradicţie, un mister, şi pentru mine tocmai asta o făcea atât de specială.în ea se ascundea cel mai trist suflet pe care îl întâlnisem vreodată, era neîncrezătoare, slabă, ezitantă, singură. Nu îi plăceau oamenii cu toate că se învârtea printre ei ca peştele în apă şi nici nu-i lăsa să se apropie de ea, deşi nu văzusem om care să aibe mai multă nevoie de afecţiune.În ea zăceau contradicţii una peste alta, îmi lumina privirea cu cel mai frumos zâmbet, ca imediat să o văd căzută în cea mai adâncă depresie, ba mă căuta să o iau în braţe, ba mă respingea, nu avea încredere în nimeni şi trist este că nici măcar în ea. Foarte rar se uita în ochii mei, în ochii oricui, probabil pentru că ştia şi ea cât de transparentă ar fi în felul ăsta.Durerea mea este că n-a avut încredere în mine, încât să mă lase s-o iubesc şi nici măcar în ea, încât să creadă că ar putea fi iubită.Autodistructiva… Era tristă. Avea o părere proastă despre ei, despre ea, despre lume. Nu îşi găsea locul nicăieri, mi-a spus…“Nu-mi plac oamenii, îi detest. Dar de mine însămi îmi place şi mai puţin, mă cunosc atât de bine, încât am ajuns să mă urăsc. Aşa că prefer compania lor decât pe a mea. Îi invidiez când îi văd cât sunt de superficiali, aş vrea să fiu şi eu la fel, tânjesc să fac parte din lumea lor, aşa că merg de mâna cu ei în ape până la glezne. E mai sigur aşa, decât să mă înec în mine.”»”

Lasă un răspuns

